FAQ – Luxurious Locks™

FAQ


Bestelling & levering

Gedurende de actieperiode kun je profiteren van een gratis verzekerde verzending + Track & Trace.

Luxurious Locks levert de meeste producten direct vanuit de leverancier. Wij kiezen voor deze duurzame manier van transport om minimale schade aan het milieu aan te richten. Bovendien kunnen we op deze manier besparen op de transport- en opslagkosten. Dat zie jij dan weer terug in de prijzen!

We hebben in uiterste gevallen 7-14 werkdagen nodig om de door jou bestelde producten bij je te bezorgen. De bezorging van je pakketje zal echter vrijwel altijd eerder plaatsvinden. Uitgebreide informatie over de bezorging kun je lezen op de levering pagina. Mocht je bestelling wat vertraging hebben opgelopen dan willen we je vriendelijk verzoeken om nog even geduldig af te wachten.

Op de track je order pagina kun je de status van je bestelling op ieder gewenst moment controleren door je email adres en ordernummer in te voeren. Dit nummer kun je vinden in de bevestigingsmail van je bestelling.

Gedurende drukke periodes kan de levertijd wat langer duren dan normaal. Luxurious Locks wilt je vriendelijk verzoeken om in dat geval even geduldig af te wachten. De producten zijn het wachten meer dan waard, beloofd!

Omdat Luxurious Locks alleen de meest hoogwaardige producten levert hebben we ervoor gekozen om meerdere leveranciers aan te houden. Hierdoor kan het zijn dat producten apart van elkaar worden geleverd. Vijf dagen na de eerste levering nog niets ontvangen? Neem dan even contact op.

Wat vervelend! Je kunt het beste meteen even contact met ons opnemen.

De bevestigingsmail van je bestelling wordt automatisch verstuurd naar het email adres dat je aan ons hebt doorgegeven. Kijk ook in je ongewenste postvak (spambox) als je de mail niet kunt vinden.

Staat de email daar niet in dan kan het zijn dat je misschien een verkeerd mailadres hebt in gevuld. Als dit het geval is kun je het beste even contact met ons opnemen.

Ruilen & Retourneren

Je bestelling kan tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden geretourneerd worden. Je kunt hiervoor het retourformulier invullen en het product opsturen naar ons retouradres. Dit formulier kun je vinden op deze pagina.

De producten mogen geen gebruikssporen bevatten en dienen in de originele staat van verpakking te verkeren. Wanneer wij de retourzending hebben ontvangen storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.

Het retourneren van hygiëne goederen is niet toegestaan. Deze zendingen kunnen niet in behandeling worden genomen.

Mocht je het door jou bestelde product willen ruilen dan kan dit tot 14 dagen na het ontvangst van je bestelling. Volg hiervoor de aanwijzingen op zoals ze staan vermeld op de retouren pagina.

Het ruilen van hygiëne goederen is niet toegestaan. Verder dient het product te verkeren in de originele staat van verpakking en vrij te zijn van gebruikssporen. 

Wanneer je een product wil retourneren dan dien je de aanwijzingen volgens ons retourbeleid op te volgen. Dit beleid kun je vinden op deze pagina.